گیفت عروسی
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

گیفت عروسی , هدیه عروس , کادوی عروس 

گیفت عروسی , هدیه عروس , کادوی عروس : گیفت عروسی همان هدیه عروسی یا خلعت می باشد که معمولا زوجین آنها را برای مهمانان خود در نظر می گیرند.

اما پیشتر ها بدین صورت بود که بعد از اتمام جشن ، شیرینی و چند هدیه کوچک را در درون دستمالی قرار می دادند و آنها به مهمان خود تقدیم می نمودند. ولی این روزها دیگر اینگونه نیست و حتی عده ی حتی نمی دانند گیفت عروسی در برگزاری مراسم عروسی چیست .

این روزها این رسم قدیمی به شکل جدیدتری صورت می گیرد. این رسم به شکل مدرن تری برگزار می شود در آن خبری از دستمال و شیرینی های دستپخت خانگی نیست.

گیفت عروسی شامل هدایایی می شود که می تواند برای مهمانان خاطرات خوش از عروسی را به همراه داشته باشد که معمولا گیفت عروسی شامل یک سری هدایای کوچک به انتخاب عروس و داماد و همچنین یک قطعه عکس از آنها می باشد.

در قرون وسطی در اروپا نیز هدیه دادن وجود داشته است. اما در عصر جدید عروس و دامادها هدیه های را در جعبه های کوچک قرار میدهند و به مهمانان خود تقدیم می کنند. البته مردم اروپا اعتقاد دارد قند سبب سلامتی مهمان می شده و برای آنها نیز شگون داشته است. اما آنها در کنار قند ، نقل و مغر بادام نیز به مهمانان خود می داند.

گیفت عروسی

گیفت عروسی

رسم گیفت دادن

گیفت دادن در همه ی کشورهای دنیا وجود داشته است . ولی این روزها در تشریفات عروسی به شکل جدیدتری به خود گرفته است و زوجین با توجه به وضعیت مالی که دارند و همچنین زمان عروسی و … تلاش می کنند که به مهمانان خود بهترین گیفت ها را بدهند.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

مدل های گیفت عروسی

در کشور ایران گیفت های عروسی به شکل های مختلفی وجود داشته است و با توجه به سلیقه زوجین انتخاب می شود.البته می توانیم بگوییم گیفت ها به زمان عروسی که در چه فصلی است نیز وابسته می باشند.

یکی از جدیدترین نوع گیفت دادن در تشریفات مجالس که رایج است کارت پستال می باشد که در یک سمت آن شعر یا تصویری زیبا می نویسند و در یک سمت آن هم از عکس عروس و داماد استفاده می کنند. در هر صورت گیفت ها دارای نمونه های متفاوتی می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

گیفت عروسی سنتی

گیفت های می باشند که سنتی هستند و به شکل جعبه های تزئین شده می باشند و درون این جعبه ها هدیه های کوچکی می گذارند. برخی از گیفت های سنتی را با گل های کوچکی تزئین می کنند و در پایان مراسم ، این گیفت های زیبا را به مهمانان عزیز ارائه می نمایند.

گیفت عروسی خانگی

برخی دیگر از گیفت ها هستند که با نام خانگی وجود دارند این گیفت ها شامل دسته گل های کوچک ، عروسک های عروس و داماد ، پرنده های مصنوعی و یا کله قندهای زیبا تزئین شده اند. این گونه گیفت ها معمولا به واسطه خانواده عروس و داماده تهیه می گردند.

گیفت عروسی مناسبتی

گیفت های مناسبتی اکثرا سمبلیک و نمادین می باشند و یک جشن یا مکان را به یاد مهمانان می آورند. مثلا اگر شما در یکی از مناسبت های مذهبی جشن گرفته باشید این گیفت می تواند آن مراسم مذهبی را به خاطر شما بیاورد و شما زمانی که به آن گیفت نگاه کنید به یادآن جشن می افتید.
اگر برف یا باران هم ببارد باز هم می توان بگونه ی گیفت را تهیه کنید که همیشه آن خاطرات و جشن در ذهن باقی بماند.

گیفت عروسی فرهنگی

گیفت های عروسی در صورتی نشان دهنده یک فرهنگ ، قومیت ، آداب و رسوم باشند به عنوان گیفت فرهنگی شناخته می شوند. مثلا برخی از افراد به نمادها ، قومیت ها و نشانه های و سمبل های خاندان ، علاقه بسیاری داشته اند. یک عروسک با لباس سنتی ، منگوله های رنگی و …. همگی نوعی گیفت عروسی فرهنگی به شمار می آیند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: